luni, 14 iunie 2010

spun...stop!!!

sau cel putin asta incerc sa fac...spun stop la tot ceea ce am vrut sa fiu odata si la ceea ce stiu k niciodata nu o sa reusesc sa fiu...spun stop la regrete si de azi nu o sa ma mai hranesc din amintirile unor persoane care nu mi-au vrut decat raul...spun stop la tot ceea ce m-a ranit si incerc sa nu mai respir aerul otravit de altadata...acelasi aer pe care il respira toti...prieteni sau dusmani...oamenii care te iubesc si oamenii care ar face orice sa te vada la pamant ca sa poata sa te mai loveasca inca o data...spun stop la ideile preconcepute pe care le aveam ieri si de azi nu o sa mai judec pe nimeni...desi stiu k eu o sa fiu judecata in continuare...spun stop la lacrimi si dau start la zambete...insa zambetul inocent pe care il aveam candva...zambetul acela dulce care ii innebunea pe toti, care ii scotea pe toti din starea lor monotona...care putea sa topeasca inima celei mai dure persoane de pe acest pamant...oare zambetul acela o sa mai aiba acelasi farmec acum, o sa mai cucereasca inimi, o sa mai castige razboaiele de altadata...de pe vremea cand rasul cristalin al unui copil putea sa dea alt curs unei intregi istorii?????
numai timpul o sa poata decide daca eu m-am transformat in bine sau in rau...daca fetitza transformata in femeie de ceva timp a invatat ceva de la viata asta care te duce unde vrea ea si cand vrea ea, daca omida s-a transformat in acel fluture salbatic pe care eu stiu k il port in suflet...adanc inauntrul meu zace atata frumusete...atatea comori ascunse de teama, poate de teama prosteasca de a nu fi ranita din nou...de a nu simti iar gustul sarat al lacrimilor, gustul amar al durerii si senzatia aceea de sufocare continua, de dezgust, de sentimentul k nu valorezi nimic pentru ca daca ai valora persoana de langa tine te-ar aprecia asa cum esti...cu calitati, cu defecte, cu nebunia aia ciudata de ne caracterizeaza pe toti...te-ar iubi pentru k esti u si pentru k stie k il iubesti k nimeni alta....
oare o sa vina o zi cand cineva o sa ma cunoasca pe mine...fara sa isi doreasca mai mult decat eu pot sa ofer...lumea asta e atat de idioata...nu vede k de fapt eu dau totul...nebuna cum sunt, sunt eu insami si nu mi-e rusine cu mine, cu nimic din ceea ce fac sau am facut...am un singur mare regret in viatza...unul singur...si poate dumnezeu o sa-mi dea intr-o zi din nou lucrul pe care l-am pierdut pentru k am fost prea copil, prea neimportanta pentru altii, prea nesigura pe mine in acel moment...
astazi spun stop...stop la tot mai putin la iubirea ce o simt acum in suflet...de azi o sa ma cunoasteti pe mine....persoana care a vrut sa ascunda tot...persoana care a vrut sa aiba o inima de gheatza insa cineva a reusit sa topeasca acea inima pentru k pur si simplu a indraznit...pentru k m-a vazut pe mn si nu i-a pasat de ce spuneau ceilalti...o persoana careia pot sa-i dau tot si careia o sa-i dau tot numai pentru k pot, pentru k imi da fortza sa lupt, fortza sa ma impun, fortza sa vad realitatea, fortza sa ma arat pe mine cel putin in fata lui, fortza sa accept sa fiu cine sunt in realitate si acea forta mi-a dat puterea sa accept k DA...IUBESC..TE IUBESC PE TINE...UBITU MEU NEBUN...TE IUBESC ZABY...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu