vineri, 11 iunie 2010

respir...asta e tot ce conteaza pana la urma

dap...e adevarat ce se spune k dimineatza totul pare altfel...un nou rasarit de soare...picaturile de roua chiar dak in 2-3 ore o sa fie canicula, totul e altfel cand o noua zi sta sa inceapa...chiar dak pana la sfarsitul zilei totul devine iad din nou....de ce sunt oamenii asa ciudati si schimbatori???? de ce trebuie sa poarte toata lumea o mask de fiekre data cand apare in fatza ta??? de ce totul in jurul meu e fals cand eu incerk sa fiu cat se poate de adevarata...cand eu sunt eu...aceeasi in fiecare zi nu conteaza locul, timpul sau situatzia??? de ce multi inceark sa ma cunoask...dar nimeni nu reuseste cu adevarat...odata creadeam k perfectiunea poate fi atinsa dak iti doresti cu adevarat...dar cand esti inconjurat de minciuni oare mai esti capabil dupa un timp sa iti dai seama de adevar??? oare mai esti capabil TU sa vezi cine sunt cei din jurul tau cu adevarat...
toti ne bazam pe conceptii de cele mai multe ori false....facem presupuneri si judecam la suprafata....odata superficialul era superficial si realitatea era bazata pe adevar....astazi...e pur si simplu pacat...pacat k am uitat sa fim oameni si sa iubim...pacat k si atunci cand iubim, iubim cu mintea nu cu sufletul...pacat k am fost candva copii si am uitat k tot ceea ce vedeam atunci, numai acele lucruri, detalii foarte putin importante pentru noi acum erau cele ce contau cu adevarat...pacat k am crescut fizic...dar psihic nu ne-am dezvoltat deloc....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu