miercuri, 16 iunie 2010

just gonna stand there and watch me burn...

astazi am ascultat melodia asta pentru prima data...nici macar nu mi-am dat seama la inceput cat de mult mi se potriveste...rihanna feat eminem - love the way u lie...just gonna stand there and watch me burn...but that's alright because i like the way it hurts...just gonna stand there and hear me cry...but that's alright because i love the way u lie...i love the way u lie...de cele mai multe ori durerea e cea care te tine in viatza, care iti da forta necesara sa lupti, sa simti, sa respiri, sa mergi mai departe chiar daca e nevoie sa te tarasti, sa cersesti...uneori realizezi k esti dependent de durere...k ai nevoie de ea, k ai nevoie sa simti caldura lacrimilor pe fatza ta ca sa iti dai seama cat de multe ai pierdut si cat de multe ai de castigat daca deschizi ochii la timp si privesti in jurul tau...
uneori durerea iti ia, dar iti da de un milion de ori mai multe decat ti-a rapit...mie mi-a dat puterea sa realizez cine sunt cu adevarat, sa vad in mine si in restul oamenilor, sa vad perversitatea din inimile celor de langa mine si stralucirea din ochii celor pentru care contam cu adevarat...

cineva a spus candva ca iubirea este cel mai profund sentimen din univers...cel mai profund si mai pur posibil...astazi am puterea sa ii rad in fatza si sa il contrazic...suferinta este acel sentiment...mai complexa, mai pura, umana...

am stat in fatza lui si am plans...am stat in fatza lui si m-a durut...sufocarea din sufletul meu m-a trezit la realitate...nu contam pentru el...dar am realizat k eu contam pentru mine si mi-a fost de ajuns ca sa o iau de la capat...am cazut si m-am ridicat de zeci de ori...am plans si la secunde distanta sufletul radea in mine pentru ca spre deosebire de el care si-a batut joc...spre deosebire de el care nu a stiut sa iubeasca, sa imi fie aproape sufleteste, sa simta cum inima mea batea pentru un singur lucru...eu am stiut sa fiu om...am stiut sa sufar in tacere pentru ca el sa nu simta apasarea din mine, am stiut sa zambesc atunci cand sufletul in mine urla de disperare, am stiut sa lupt atunci cand toti in jur se dadeau batuti...am stiut sa iubesc sincer si da...iubesc in continuare la fel de frumos ca atunci cand credeam ca daca dragostea exista nu mai ai nevoie de nimic...si nu mai ai nevoie de nimic...dar cineva trebuie sa te iubeasca sincer si atunci ai tot...cineva trebuie sa te respecte si atunci te respecti si respecti si u....


am pierdut ani dar nu imi pare rau pentru k fiecare secunda langa el mi-a dat o lectie de viatza...pretuieste-te pe tine ca sa vezi valoarea celorlalte suflete...plangi u ca sa vezi nelinistile din ochii celorlalti...razi u ca sa cunosti adevaratul inteles al cuvantului fericire...iubeste u inainte sa astepti iubire de la ceilalti...ofera respect si multe capete or sa se plece in fatza curajului tau de a vedea realitatea...sufera tu inainte sa ai pretentia sa intelegi durerea celorlalti...arata-le u cat valorezi...si cuvantul NU o sa dispara din vocabularul lor...educa dar inainte lasa-te educata...invatza de la fiecare cate ceva...dar intotdeauna sa ramai fidel unei singure persoane...TIE INSUTI...pentru ca tu esti singurul care nu te-ai trada niciodata...

Ghandi a spus candva..."Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume..."...eu nu am pretentia sa dau lectii sau sa schimb pe nimeni...astazi zambesc pentru k am reusit sa ma schimb pe mine insami...dumnezeu mi-a dat puterea sa merg mai departe...de azi o sa fie bine...simt...sper...o sa fac sa fie bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu