joi, 10 iunie 2010

ce face omul cand nu are nici o ocupatie

e ora 1 dimineatza si eu mi-am facut blog...interesant...ce nu face omul de plictiseala...poate intr-un final o sa imi gasesc si eu refugiul in ceva...cunosc multe persoane care si-au facut blog k e la moda...eu scriu de placere...poate cu gandul k cineva o sa citeasca ce am eu de spus si o sa invete ceva...poate cineva nu o sa mai repete greselile mele si poate tot acea persoana o sa fie cum ar fi trebuit sa fiu eu de la inceput...poate k pana la urma o sa incep sa imi ascult propriile sfaturi...poate k o sa capete totul forma si culoare chiar dak eu acum vad in ceatza...
viata asta mi se pare penibila cateodata...se joaca cu tine si u doar stai si privesti...e ciudat k nu o poti controla si te simti straniu cand nu poti sa pui stop si sa zici...de maine eu decid....adevarul e k deciziile importante din viatza niciodata nu le iei u pentru tine...intotdeauna o sa existe ceva sa te influenteze...o privire, o voce, un zambet sau o lacrima...toate se schimba si te schimba chiar daca nu iti dai seama...toate te conduc pe drumuri diferite si e pacat...pacat k niciodata nu sti ce te astepta pe celalalt drum....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu